close

晚餐:  雲吞加魚肉春卷河+ 熱檸水 (其實真係好想飲咖啡或奶茶)

回到家又依食咗肉餅

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

DAY 2

 

沒有飲咖啡, 但心很癢。今日要化妝出活動,但刻意無化暗瘡位,只用暗瘡膏遮咗D

 

  • 戒咖啡, 奶茶或牛奶之類飲料   ✓
  • 戒夜訓Zzz       
  • 戒甜零食
  • 每天2400 ml 水 ✓
  • 防曬要卸, 用卸妝啫喱卸    ✓ 

 

早餐: 月餅 + 芝士餅

 

 

 

 

 

 

午餐: 家裡總有一個最愛我的人準備最令我期待的飯盒

 

 

 

 

下午茶:我終於忍唔住食咗Marks & Spencer 的曲奇, 金莎 👻

 

晚餐:酒店的小食令我破戒,肚餓感令我忘卻之前要忍口不吃甜和牛肉 + 沙律醬 👻👻👻👻👻

 

 

 

 

睡覺:1:04 am,,,失敗了

 

果然, 當你愈見自己唔好做, 你愈會想做, 叫自己忍甜, 結果吃得更多了。現在擔心暗瘡的嚴重程度啊!

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

DAY 3


皮膚狀況: 額頭一顆更突出來, 更紅了, 面頰三顆 穩如泰山

  • 戒咖啡, 奶茶或牛奶之類飲料   ✓
  • 戒夜訓Zzz        1:23am (夜歸)
  • 戒甜零食
  • 每天2400 ml 水 ✓
  • 防曬要卸, 用卸妝啫喱卸    ✓ 

早餐: 朱古力杏仁包, 但我成日都聞到出前一丁的味道 (打算尋找無咖啡因+杏仁奶的想法)

 

 

 

 

 

午餐: 如常

 

下午茶及晚餐: 蘋果 + LIFETASTIC 蛋糕 (破戒到不能, 因為想節省錢, 所以直接吃了同事請的蛋糕👻)

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    學習成長的Kidult 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()